Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/skipper-yacht.com.pl/includes/menu.inc).

Jak najbardziej profesjonalnie ćwiczyć oraz co jeść, aby zbudować sylwetkę marzeń? Jak to dobrze robić? O jakich kwestiach dobrze wiedzieć?

Interesujące artykuły

Tak jest, iż wiele osób niezależnie od sposobu odżywiania, celu ćwiczeń, nie pamięta, że nasz organizm, by najlepiej działał potrzebuje paliwa. Stąd więc zawsze powinniśmy jeść śniadania, gdyż tym sposobem oferujemy mu dużo energii obowiązkowej do „rozruchu”.
więcej informacji
Author: Miguel Discart
Source: http://www.flickr.com
Ważne, żeby podczas pierwszego posiłku posiłku było dużo węglowodanów złożonych, nawet jak naszym celem jest zrzucanie kilogramów. To nie powinny być skomplikowane dania, wystarczy połączyć płatki gryczane, czy jaglane ze świeżymi, czy suszonymi owocami, garścią orzechów i to zalać mlekiem, albo jogurtem. Jeżeli naszym celem jest zbudowanie większych mięśni to każdy z posiłków musi zawierać znaczną porcję białka, nie może jednakowoż przekroczyć 2g/kg masy ciała.





sport - widok
Author: Miguel Discart
Source: http://www.flickr.com
Jeśli natomiast marzy nam się zgrabna sylwetka , to też najkorzystniejsza będzie powiększona podaż białka, ale także tak zwany ujemny bilans energetyczny. Z pewnością również korzystnie zadbać, aby ostatni z posiłków był złożony jedynie z białka oraz zdrowych tłuszczy, gdyż przed pójściem spać nie potrzeba nam węglowodanów, jakie mogą się niestety przyczynić do powiększenia zasobów tkanki tłuszczowej. Nieważne czy uprawiamy fitness a może wysiłek bardziej po to, by zbudować tkankę mięśniową, po wieczornym treningu warto zjeść jeden, a może i dwa posiłki. To dosyć zaskakujące dla osób, jakie szybko po skończonym treningu kładą się spać. A to błąd, ponieważ po skończonym treningu powinniśmy jak najprędzej uzupełnić substancje odżywcze. Dostarczy ich przykładowo duży banan.
Jak wiemy wszystko jednakowoż zależne jest od rodzaju, intensywności i czasu trwania treningu. Najlepiej, jak nie jesteśmy pewni, co robić, zdecydować się na gryf kratownica indywidualny. Trener zaprezentuje nam podczas takiego treningu, jak ćwiczyć i co jeść po różnorakiej aktywności . To sprawi, że będziemy w takiej sytuacji spokojnie ćwiczyć i rozsądnie tworzyć swoją sylwetkę. Tacy trenerzy są w całej Polsce, tak więc łatwo ich wynająć, zdecydowanie jednakże w Poznaniu możemy wyszukać najlepszych profesjonalistów. Jak więc tylko mieszkamy w okolicach Poznania, to warto o tym pomyśleć. To może być dla nas najbardziej optymalne wyjście.