Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/skipper-yacht.com.pl/includes/menu.inc).

Jak ćwiczyć, aby urosnąć?

Interesujące artykuły

Ćwiczenia fizyczne są coraz bardziej modne: wiele siłowni ma swoich klientów przez cały rok, a nie tylko w miesiącach letnich, kiedy nieomal każdy chce błyskawicznie zyskać idealną (naturalnie podług swoich oczekiwań) sylwetkę. Żeby łatwo się nie zrazić i sukcesywnie cieszyć się coraz lepszymi wynikami, warto układać treningi nie tylko na kilka tygodni naprzód, ale najlepiej na okres 3 do 6 miesięcy.Dzięki temu rozwiązaniu będziemy mieć zawsze czas na realizacje treningów siłowych bądź masowych, jak i rzeźbiących ciało.
Najwięcej problemów początkujący adepci kulturystyki mają z przyrostem masy mięśniowej jest chyba najczęściej wybieranym treningiem wśród początkujących. Jak sama nazwa wskazuje, dzięki tego rodzaju treningowi będziemy mogli powiększyć masę ciała, a co najważniejsze, przyrost ten nie może pochodzić głównie z nabrania dodatkowej tkanki tłuszczowej, lecz szczególnie z przyrostu masy mięśniowej.

Jak zatem realizować trening, by cieszyć się dobrymi i pożądanymi wynikami?



umięśniony mężczyzna
Source: flickr.com
Najlepszym wyjściem będzie połączenie treningu na masę ze stosowną dietą, która zapewni nadmiar kaloryczny. Istotne jest, żeby wyszukać trochę czasu na skalkulowanie zapotrzebowania kalorycznego (w sieci znajduje się mnóstwo dostępnych kalkulatorów), gdyż bez takich danych ciężko będzie zaplanować dietę. Trzeba już na starcie założyć, iż niezbędne będą odżywki jak np. gainery i odpowiednia forma kreatyny - na pocieszenie warto zaznaczyć, że odżywki te są raczej przystępne cenowo.

Gainer zapewnia znaczną ilość węglowodanów, (jednak pamiętajmy, że większość z nich musi pochodzić z samej diety - źródłem są ryże, pełnoziarniste pieczywo, makarony oraz białka (tu podstawa to: mięso, jaja). Kluczem do sukcesu jest trzymanie się diety, dopasowanej do naszych indywidualnych potrzeb oraz dobry trening, który da impuls do rozwoju tkanki mięśniowej. Aby szybko cieszyć się dobrymi wynikami, należy skupić się też na ćwiczeniach wielostawowych (wyciskanie na barki, podciągania) z dużym obciążeniem i relatywnie niedużą ilością powtórzeń.

Jeśli ktoś prawidłowo zestawi dietę z treningiem na masę, już paru miesiącach będzie cieszył się z zadowalających rezultatów.