Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/skipper-yacht.com.pl/includes/menu.inc).

Elektroniczny system obiegu faktur

Interesujące artykuły

Papierowy obieg pism sprawia, że wydłużony jest proces akceptacji dokumentów. Faktury późno trafiają do rachunkowości, co może się wiązać z niebezpieczeństwem naliczania odsetek albo brakiem możliwości odliczenia VAT w najbliższym realnym okresie.


Co więcej firma nie posiada konkretnych informacji potrzebnych do celów zarządzania a także sprawozdawczości, jako że niezarejestrowane faktury są przetrzymywane u pracobiorców.


Trudno jest również określić kto jest aktualnym posiadaczem faktury, chyba, iż stosuje się niewydajną papierową rejestrację poświadczeń. Wszystkie sytuacje wymagające konsultacji między pracownikami, bądź niezbędności pilnego działania (dla przykładu wstrzymania płatności albo szczególnej natychmiastowej zapłaty) nastręczają podjęcia dodatkowych działań np.

Ten bardzo użyteczny portal (https://leaselink.pl/) przedstawia analogiczną tematykę, co materiał, który teraz widzisz. Jeśli Cię on ciekawi, kliknij tu.

wysłania maili albo telefonów. Workflow faktur skutecznie eliminuje powyższe nieefektywności. W trakcie standardowego obiegu faktury kupna są zdawane "z rąk do rąk" do właściwych pracobiorców organizacji, odpowiedzialnych za ich akceptację a także stosownie przez nich kodowane dla celów właściwego zakwalifikowania wydatków. Podczas owego postępowania pracownicy mogą przypisać im należycie MPK, numery projektu, albo inne klasyfikatory bądź znaczniki stosowane w organizacji na potrzeby działu controllingu. Dane te możesz jednakże zbierać w prosty sposób w systemie. Dzięki takiemu rozwiązaniu unika się podpisów ręcznych składanych w celach zatwierdzenia.


życie


Workflow faktur pozwala na elastyczne budowanie ścieżek obiegu dokumentów. Konfiguracja faz akceptowania, daje także opcję utworzenia wielu poziomów akceptacji.




Cechą reprezentatywną systemu MDDP do elektronicznego obiegu dokumentów jest to, iż przy wdrożeniu można ustawić w nim nieograniczoną liczbę poziomów (kroków) akceptowania zależnie od tego, ilu z nich potrzebuje Klient.