Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/skipper-yacht.com.pl/includes/menu.inc).

Co jest najważniejszym czynnikiem przy budowaniu własnego tak zwanego programu lojalnościowego?

Interesujące artykuły

Czy wiesz, że dla większości spółek utrzymanie aktualnego klienta jest wyjątkowo ważne do dalszego rozrostu firmy? Doskonale wiedzą o tym kierownicy oraz fachowcy ds. marketingu.




systemy lojalnościowe
Author: eFile989
Source: http://www.flickr.com


Jednym z narzędzi, które mogłyby dopomóc w utrzymaniu aktualnych klientów przy naszej firmie są między innymi różnego rodzaju działania marketingowe.


środki
Author: powazny
Source: http://www.flickr.com


Jednak skutecznego systemu lojalnościowego, czyli tego typu, jaki skłania poszczególnych nabywców do pozostania przy takiej firmie nie można by stworzyć w pojedynkę. Nie starczy nawet cały zespół specjalistów ds. marketingu. Skuteczne systemy lojalnościowe powinny zostać tworzone przez cały zespół, czyli przedstawicieli wszystkich działów spółki. Zaliczać się do niego mogą pracownicy sprzedaży, IT czy sekcji zamówień. Nad wszelakimi operacjami kuratelę powinni mieć wspomniani wcześniej marketingowcy, jednak całe przedsięwzięcie nie uda się, jeżeli dany program nie będzie posiadał akceptacji zarządu firmy.


ciężarówka marki Scania
Author: David J
Source: http://www.flickr.com


A czym w praktyce są opisywane tutaj systemy? Zatem większość społeczeństwa ma w portfelu różne karty lojalnościowe, dzięki którym zazwyczaj zbieramy różnego typu punkty.

Jeżeli zaciekawił Cię niniejszy tekst, to odwiedź www Trener wypalenia zawodowego a tam czekają na Ciebie informacje godne uwagi. Zobacz je - będziesz niesamowicie zadowolony.

Najistotniejszą zasadą dla proponującej tego typu systemy lojalnościowe spółek jest to, żeby suma nagród przekazywanych konkretnemu klientowi nie przekraczała zysków dzięki niemu odnotowanych. Co interesujące, są one znakomitym narzędziem marketingowym zarówno dla ogromnych sieci kupieckich, jak i dla mniejszych punktów, np. kawiarni czy też klubów SPA.




Należałoby także wspomnieć, że żeby zaimplementować tego typu system w swej firmie, nie należy robić go od zera, gdyż istnieją przygotowane rozwiązania, jakie można by zaimplementować w swej spółce.